Persbericht VAG techniek Ronde van Nuenen

WIELERSPORT IN NEDERLAND

Nederland beleeft hoogtijdagen voor de wielersport. We doen weer mee op het hoogste podium met namen als Tom Dumoulin, Dylan Groenewegen, Bauke Mollema, Wout Poels
en onze eigen Nuenense trots Steven Kruijswijk. Steven is met wielrennen begonnen bij het huidige TML-Dommelstreek en reed natuurlijk mee met de koersen die zijn vereniging organiseerde.

46ste VAG Techniek RONDE VAN NUENEN

Op zondag 20 augustus is het weer zover en organiseert Wielervereniging TMLDommelstreek de VAG Techniek ronde van Nuenen. Kom kijken en ontdek de nieuwe Kruijswijkjes van de toekomst!

PARCOURS

Dit jaar worden de wedstrijden voor de renners van 12 jaar en ouder verreden op het parcours van 2,4 kilometer lang. Dit loopt als volgt: vanaf Park – Park zuidzijde – Park – Vincent van Goghstraat – Margot Begemannstraat – Beekstraat – Alfons Blommelaan – Nico Eekmanlaan – Papenvoort – via de Berg terug naar het Park naar start en finish, ter hoogte van het Klooster.